دستگاه بسته بندی شناور کولر و انواع آن
نوشته شده توسط : b.gholami

دستگاه کولر فلوتاسیون چیست؟ شناور کولر آبی وسیله ای است که آب داخل مخزن خنک کننده را متصل و قطع می کند. زمانی که آب کولر کم است، شناور پایین می آید و بالعکس، زمانی که مخزن کولر پر از آب است، شناور در بالاترین سطح قرار دارد. اگر شناور به درستی تنظیم شود، زمانی که کولر با آب پر شود، شناور بالا می رود و آب از ورود به مخزن کولر متوقف می شود و سطح آب در کولر همیشه ثابت خواهد بود.دستگاه بسته بندی شناور کولر اینجا کلیک کنید .

انواع کولر آبی شناور

شناورهای قدیمی مثانه پلاستیکی داشتند و از دو میله پلاستیکی ساخته شده بودند و طراحی ساده داشتند اما نسل جدید شناورهای موجود در بازار مانند شناورهای قدیمی نیستند و در تنظیم آنها مشکلی نخواهید داشت و راحت ترند.

کولر آبی خورشیدی

انواع بسته بندی شناورهای کولر آبی با توجه به اندازه و وزن آنها متفاوت است. پرفروش ترین نوع شناور وزن 150 گرم و ابعاد مطابق با 351010 می باشد.اگر به دنبال یک کولر با کیفیت هستید ما کولر آبی 3500 را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا دارای ویژگی های یک کولر بی عیب و نقص است که می تواند نظر شما را نسبت به تمامی کولرهای قدیمی تغییر دهد.

شناور کولر آبی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

شناور از بدنه سوپاپ، واشر آب بندی، پیچ، توپ یا توپ شناور، میله یا بازو اهرمی، محافظ شناور و مهره برنجی تشکیل شده است.
سیستم شناور کولر آبی از بیرون با پیچ و پایه لوله آب به این قسمت ها متصل شده و توسط قسمت کروی شناور روی سطح آب در کولرها قرار می گیرد. یکی از مشکلات رایج کولرهای آبی خرابی کندانسور موتور کولر است که می توانید با هزینه اندکی آن را تعمیر کنید.

نصب صحیح شناور کولر آبی چگونه است؟

برای نصب شناور کولر آبی ابتدا باید جریان آب به کولر را قطع کنید، سپس پانل های بدنه کولر را جدا کنید، شناور را از کارتن خارج کنید، انتهای شناور را وارد قسمت اتصال محفظه خنک کننده کنید، واشر را بردارید. و مهره بزنید و از مهره و واشر استفاده کنید. آن را از پشت سفت کنید. توپ شناور نباید کف کولر را لمس کند بلکه باید در پایین باشد. پانل های خنک کننده را در انتخاب نصب کنید.

برای تنظیم شناور کولر آبی چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟

ابتدا باید جریان برق را قطع کرده و کانال های آن را با بازکردن دریچه تخلیه که در پایین کولر قرار دارد باز کنیم، کف کولر را بشوییم، اگر رسوب در مخزن کولر جمع شده آن را به خوبی تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که شیر آب که وارد مخزن کولر می شود محکم باشد. پیشنهاد شرکت تست کننده به شما مطالعه کامل مطالب مربوط به تعویض کولر آبی پولی است زیرا نکته بسیار مهمی است که باید آن را جدی بگیرید.

بررسی کنید که شناور کولر آبی شل نباشد و در جای خود ثابت باشد، اگر شناور به خوبی تنظیم نشده باشد، می توانید آن را با آچار محکم کنید.
هرگز از شناور کهنه یا فرسوده استفاده نکنید زیرا آب زیادی از دست می دهد. برای خرید بهترین کولر آزمایشی کافیست کمی وقت بگذارید و تمام محصولات را مشاهده کنید.

پس از اطمینان از سالم بودن شناور می توانید دریچه آب را باز کنید و در این صورت آب باید وارد مخزن خنک کننده شود. اگر آب وارد شد، شناور را با دست بلند کنید تا جریان آب متوقف شود. اگر چنین است، شناور شما سالم است. بهترین راه حل برای کسانی که نمی دانند کدام کولر برای چه فضایی مناسب است مطالعه مقاله راهنمای خرید کولر است که یک مقاله جامع است.





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: